۲۰ دی، ۱۳۹۱

زندگی آروم به این می گن

وقتی با هم حرف می زنن صداشون رو نمی شنوی
با اشاره حرف می زنن
برای رسوندن مفهوم سعی می کنن میمیک صورتشون رو جدی تر نشون بدن

دونفر که کر و لال هستن توی مترو با هم حرف می زنند و من به این فکر می کنم که چقدر زندگی اینها می تونه آروم باشه
هیچ وقت صدایی توی زندگی شون نیست
شکی نیست که همه مون گاهی آرزو می کنیم که برای مدتی کوتاه یه همچین زندگی یی رو تجربه کنیم.

از همه چیز جالب تر برام این بود:
یکی شون موبایل داشت :)
ظاهرن پیامک داشت 
به دوستش هم نشون دادش

موبایلش سایلنت بود :)


۴ نظر:

  1. غلط املاییو درست کن :دی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. غلط های املایی کاملن! آگاهانه هستن :)
      شیوه ی نوشتاری جدید که خیلی ها طرفدارش هستن و خیلی ها هم مخالفن
      مهم ماهه نه سر انگشت :)

      حذف
    2. آخه " یکی شون موبایلش داشت :)" معنی نداره فک کنم ، یا شایدم عقل من قد نمیده ؛
      دیگه اگه درسته شما ببخش که یادآوری کردم :)

      حذف
    3. اوووووووووووووه
      اون رو اصلن ندیدم
      ببخشید

      من فکر کردم منظورت همین واژه های «ظاهرن» و ... بود
      ببخشید
      اصلاح می کنم

      حذف