۱۶ اردیبهشت، ۱۳۹۱

ربط چیزهای گاف دار به شین دار

سبک بازی ها متفاوته یه کم
یکی دفاعی 
یکی حمله می کنه
فرق دارن باهم
بسته به سیستم فکری که مربی داره ترکیب و سیستم بازی عوض می شه

حالا یه بازی هست که خیلی حساسه
تیم ضعیف اگه گل نخوره می بره بازی رو

چی پیشنهاد می کنید؟
خوب طبیعتن با سیستم دفاعی می تونی گل نخوری
مگه اینکه حریف خیلی قوی باشه (که از شانس ما هست)

حالا فکر کن زندگی یه بازی باشه
الان سیستم من این هست که فقط گل نخورم
ینی هر کاری که می تونم می کنم که غم وارد زندگیم نشه
با خانواده و دوستام شادم
مسخره بازی
دلقک بازی
فقط سعی می کنم گل نخورم

تا حالاش هم خیلی دایورت بودم
تقریبن صفر صفر نگه داشته بودم بازی رو

ولی رفتنت گل دقیقه نود بود

-------------------------------
پ.ن :
شنیدین میگن بهترین دفاع حمله س؟
این دقیقن وصف اونایی هستش که کلن مثل گاو زندگی می کنن و هیچی از زندگی خودشون و آدم های دوروبرشون نمی فهمن
خودتون می دونید بیشتر مواقع بازی می برن

پ.ن ۲:
نمی دونم داور چرا سوت پایان بازی رو نمی زنه :|


.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر