۰۷ آذر، ۱۳۸۹

چشاتو درویش کن :))

همیشه وقتی تو خیابون با یه دختر راه می رم به زل می زنم به صورت مردایی که از جلو میان. خیلی اتفاق های جالبی می افته.
خیلی حالت های جالبی می بینم:
۱- بعضی ها یه نگا بهم می کنن و تا می بینن نگاشون می کنم سرشون رو می ندازن پایین یا اینور و اونور رو نگا می کنن (آخی... نازی...)
۲- بعضی های دیگه اول یه نگا به دختره می کنن و بعد یه نگا به من می کنن و تا می بینن که نگاشون می کنم دوباره اینور اونور رو دید می زنن.(حواسشون نبوده دیگه :)) )
۳- بعضی ها هم یه نگاهی به من می کنن یه نگا به دختره بعد دوباره یه نگاهی به من می کنن و بعد این ور و اونور رو نگا می کنن (احتمالن تو فکرشون مقایسه می کنن که من و اون دختره به هم میایم یا نه)
۴- بعضی ها هم که اصلن نگا نمی کنن به آدمای روبرو... (کلن تو باغ نیستن :دی )
۵- ولی از همه وقیح تر آدمایی هستن که اصلن به تخــ.ــمشون هم نیست که نگاش می کنی. از اول تا وقتی از جلوش رد شی زل می زنه به دختره (دیـــوثن دیگه)
-پ.ن:
اصلن برام مهم نیست که به دختر بغل دستیم نگاه بکنن یا نه :))
=-=-=-=-=
Powered by Blogilo

۷ نظر:

  1. منم دقیقا توجه میکنم به عکس العمل و نگاه مردها و حتی دخترهایی که از روبرو میان
    ولی نتیجه اصلا به تخمم هم نیس

    پاسخحذف
  2. اتفاقا براتون مهم بوده که براش وقت صرف کردید هم تو خیابون و هم اینجا
    پ.ن
    پی نوشتتون هم برا اینکه ملت احمقونه در موردتون فکر نکن نوشتیتد

    پاسخحذف
  3. @ناشناس:
    می تونی امتحان کنی :))
    یه بار باهام بیا بیرون

    پاسخحذف
  4. میگم هست،نه نیارررررررر:))
    چرا؟!
    اصلا جمله هات دارن داد میزنن برات مهمه
    چرا؟
    همین که دسته بندی کردی و آخری که، از اول تا آخر زل میزنن میشن وقیح ترین افراد پس نشان دهنده ی مهم بودن قضیه ست البته برای شما،اگه مهم نبود همشون تو یه دسته جا میگرفتن
    پ.ن
    اصلا حال نمیده بین این ملت با دختری تو خیابون راه بری،چون هنوز اندر خمه یه کوچه ایم...
    پ.ن

    پاسخحذف
  5. @شما خودت دختری :))
    نمی دونم چرا این حس رو دارم :))
    بیا یه بار بریم بیرون باهم
    امتحان کنیم

    پاسخحذف
  6. نه خب،اگه من بیام خدایی نکرده تقیه(درسته؟!)میکنی :))
    نگا کردن مهم نیست،مهمه اینکه چشاتو(مردم)درویش کن دیوٍث:d

    پاسخحذف
  7. @ناشناس:
    اون شکلک آخر جمله رو هم ببین عزیزم
    به هر حال خیلی بحث مهم و مفیدی نیست
    شاد باشی
    :))

    پاسخحذف