۱۸ آذر، ۱۳۸۹

خودشناسی استفهامی

اصولن اعتقادی به فال گیری و این مزخرفا ندارم.
ولی خوب تا حدودی منطقی به نظر میاد که موقعیت سیاره ها بر اساس محل قرار گیریشون و انرژی سیالی که در فضا پخش می کنن روی روحیات آدمها تاثیر بزارن یا مثلن نزدیکی و دوری خورشید (همون فصل ها) توی روحیات متولدین اون ماه ها تاثیرات جزئی بزاره (که البته در تمامی موارد هنوز هاله ای از جنس ابهام دور و برشون هست)... اما خوب گیرم که این ها هم راست باشن باز یه سری نکته ها هست:
  1. من یک خردادی هستم که به شدت مغرورم ولی هیچ ترسی از ابراز احساساتم ندارم و اگه قرار باشه به کسی بگم که ازش خوشم میاد خیلی راحت این کارو می کنم (البته اگه پسر باشه. بقیه اش رو نمی گم که باز دوستان نگن چرا جنسیتی می نویسی).
  2. بنده کاملن آدم تنوع طلبی هستم. هیچ چیز یک نواختی رو نمی تونم تحمل کنم.
  3. اصولن به خاطر اختلاف عقایدی که با دختر جماعت دارم خیلی باهاشون مچ نیستم.
  4. به شدت آدم خیال پردازی هستم. دانشمندان معتقد هستن که این خیال پردازی برای آدمهایی که خیلی فکر می کنن لازمه. چون چیزهایی رو که در واقعیت نمی تونن درک کنن و بهش دست پیدا کنن توی خیال بهش می رسن و این باعث می شه که از لحاظ احساسی به تعادل برسن و این خیلی خوبه. در همین راستا گاهی حتی وسط یه بحث که طرف داره با اشتیاق بهم توضیح می ده من اصلن حرفاش رو نمی شنوم. نمی دونم چرا ولی خوب اینجوری هستم.
  5. به شدت آدم احساسی یی هستم. خیلی زود با آدم ها مچ می شم و باهاشون ارتباط برقرار می کنم و خیلی زود بهشون دل می بندم. فرقی نمی کنه دختر یا پسر. (البته فرق می کنه. چون وقتی از یه دختر خوشم میاد بلافاصله تصور می کنم که باهاش ازدواج کردم و چن تا بچه داریم و شروع می کنم به تحلیل رفتارهاش که آیا این قابلیت رو داره که به عنوان همسر آینده ی من ایفای نقش کنه یا نه. ولی هیچ وقت عنان عقل از دستم رها نخواهد شد.یه بار البته در رفت که یه ماهه برگشتم سرجام و تا به حال اتفاق دیگه ای نیافتاده تو این دوسه سال)
  6. تنها هدفی که در زندگیم دارم اینه که از این لحظه هایی که دارم لذت ببرم. همین و بس. در همین راستا هیچ وقت کاری رو که ازش لذت نبرم انجام نمی دم و اجازه نمی دم چیزی اعصابم رو به هم بریزه یا اگه بریزه می رم تو خودم و سکوت می کنم.
  7. اینکه زود از دخترها خسته می شم رو نمی دونم چی بگم. دوستم می گه این خصوصیت خردادی هاست ولی من خسته شدنم بیشتر ایدئولوژیکی هستش تا چیز دیگه ای.
  8. هیچ وابستگی یی به هیچ کس ندارم و این بزرگترین موفقیت من تو زندگیم هستش (هرچند به نظر بعضی ها این شکسته)
همه ی اینها رو گفتم که بگم اینها خصوصیات من هستن و ممکنه کس دیگه ای که اتفاقن خردادی هم باشه هیچ کدوم از این خصوصیات رو نداشته باشه یا متولد هر ماه دیگه ای تمام این خصوصیات رو داشته باشه.

اینقدر نگید خردادی خردادی کثافت هااااااااااا

    ۷ نظر:

    1. خب اونایی که متولد یه ماه هستن توی بعضی از کلیات رفتاری با هم اشتراک دارن ولی محیط و آدما و خانواده باعث میشه رفتاری های جزئی ما با هم بفرقه و این هم عادیه...
      :))

      پاسخحذف
    2. به به جناب ناشناس دوست و خواننده ی همیشگی این مزخرفات :))
      شما متولد چه ماهی هستی؟ :دی

      پاسخحذف
    3. "شما متولد چه ماهی هستی؟ :دی"
      خوبه :D ننوشتی چون من همون متولد :دی هستم:دی
      ولی من کاملا به این معتقدم که متولدین هر ماه و حتی تمایلشون به ماههای دیگه تاثیراتی رو شخصیتشون داره:))

      پاسخحذف
    4. @ناشناس:
      چه بد
      وای به اون روزی که بشناسمت :))
      اصلن حس خوبی نسبت بهت ندارم

      پاسخحذف
    5. چرا؟!
      این چرا شامل چه جملت هم میشه...:))

      پاسخحذف
    6. سه جملت ببخشید:D

      پاسخحذف
    7. می ترسم اونی که نباید باشی باشی و اون وقت دیگه کلامون بد تر از قبل بره تو هم...

      پاسخحذف