۲۰ دی، ۱۳۸۹

هی با خودم می گم در مورد آدما اینجوری فکر نکن!

کرم انواع مختلفی داره که یه نوعش رو می گن :  کرم بازی
چن روزی هست که کرم تخته نرد توی فیس بوک افتاده به جونم. بد نیست. با آدم های مختلفی آشنا می شم که با هر کدومشون یه احوال پرسی کوچولو می کنم. اما اما اما....
امروز یه عربه اومد درخواست بازی داد توی روم و بنده هم در راستای بنی آدم اعضای یکدیگرند و گوربابای تبعیض و این حرفا پذیرفتم و شروع کردم به بازی باهاش...
به محض اینکه اولین حرکت رو کردم دیدم زمان بازی رو ۶۰ دقیقه تعریف کرده :))
با خودم گفتم به اونجام. اصلن مهم نیست که ...
دو سه دقیقه ای لوله اش می کنم می زارم کنار. اولین حرکت رو انجام دادم و منتظر موندم دیدم این آقا از جاش تکون نمی خوره :))
دو سه دقیقه بعد پیام داد که : ببخشید، صفحه ام آف لاین شده(!!!!!!!!!!!)....
گفتم خوب الان چی کار کنم؟
گفت: اگه ممکنه صبر کن زمان تموم شه :))))
حالا قاعدتن باید بگم گور بابات و باخت رو قبول کنم بیام بیرون ولی خوب یه جای کار می لنگید!
بنابراین بهش گفتم باشه، منتظر می مونم.
اونم گفت ممنون و همینجوری منتظر موندیم :دی

بعد دو سه دقیقه پرسید اهل کجایی؟ گفتم ایران و اینکه دختری یا پسر گفتم پسر :))

دقیقن یک دقیقه بعدش بازی رو بی خیال شد و واگذار کرد و رفت
حالا نمی دونم اسمش رو چی بزارم؟
کمکم می کنید ؟ :)))

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر